lørdag den 25. juli 2015

En fin sovekammerat

Som mange andre, er jeg også på pinterest. Der er så mange fine ting, og man kan bruge lang tid på at kigge derinde.
Jeg hoppede med på pinterest, for nogle år siden og har pinnet  mange søde hækleopskrifter. De fleste får jeg nok aldrig lavet, men de kan jo også bruges som inspiration.
en af de opskrifter jeg flere gange har kigget på, er jeg nu blevet færdig med. Jeg har fulgt selve grundopskriften, men har hæklet i ren bomuld og på nål 3. Da den originale opskrift er på nål 3,5, har jeg indlagt ekstra omgang indimellem, så den ikke ville blive for lille.
Opskriften kan godt lige skræmme, da den er på spansk, men er man lidt øvet i opskrifter er det ikke noget problem bare se på maske antalet og ikke læs det der står. Det allerbedste er, at hele processen er lagt op på video, så er man i tvivl, kan man se med.
Jeg har lavet om på ansigtet, da jeg ville have et andet udtryk end det fra opskriften. derudover har jeg lavet en krave med guldkant.
Linket til opskriften er her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar